نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند
نوشته شده در پنج شنبه 31 تير 1395
بازدید : 88
نویسنده : علی

 نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاههای افسری ارتش گفت: نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند.

 

 

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: نیروهای مسلح پناهگاه ملت هستند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی،حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه های افسری ارتش گفت: خداوند شما جوانان را انتخاب کرده است که پناهگاه مستحکم ملت اسلام و ایران باشید.

وی افزود: نیروهای مسلح برای جامعه امنیت می آورید و امنیت امروز کشور مرهون نیرو های مسلح مقتدر است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد بیان داشت: جایگاه شما جایگاه مهم و خطیری است. برای حضور در این جایگاه باید ویژگی هایی خاص داشته باشید و ایمان اولین خصیصه است چراکه این ایمان است که قدرت آفرین است و به هر میزان که می توانید باید در راه ارتقا ایمان و آراستگی به عمل صالح قدم بردارید.

وی در پایان به چگونگی شکل گیری اقتدار نظامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین نیرو در منطقه و در برابر قدرت های بزرگ هستند. چراکه آنان شاگردان مدرسه دفاع مقدس هستند و در این مدرسه بالاترین دوره های تخصصی را گذرانده اند.




:: برچسب‌ها: دانشگاه افسري،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: